Bucurosi, prin Romania, ediţia a II-a

  • Direcţia strategică de dezvoltare: Înţelege-ţi tradiţia!

    Motivaţie:

    “ Un popor fără tradiții este un popor fără viitor » Alberto Lleras Camargo

    Obiectiv general: valorificarea tradițiilor specifice subregiunilor tradiționale românești

    Obiectiv educativ:  dezvoltarea abilităţilor sociale de raportare sincretică la experiențe specifice folclorului românesc : cântec, strigătură, dans, crearea unor tradiționale

    Obiectiv social : familiarizarea grupului ţintă participant şi a clienţilor hipermarketului Cora cu elementele de cultură și tradiție specifice pentru 10 suregiuni tradiţionale ale României

     

    Public ţintă: clienţii hypermarketului Cora Cluj, copii cu vârste între 6 şi 17 ani

    Organizatori: Hipermarketul Cora și Asociaţia “Alegria”

    Parteneri: Biblioteca judeţeană “Octavian Goga”, Ansamblul Folcloric Românaşul, Asociația Meșterilor Populari, Monyni Handmade, Băcănia Bun, Căsuța Bunicii, Centrul județean pentru promovarea și valorificarea culturii tradiționale Cluj, Atelier Măiastra,Today,Cluj Web Story, I Like Cluj, Stiri pentru copii, Cluju.ro, Radio România Cluj, Cluj.com, Clujul de buzunar

     

    Calendarul destinaţiilor:

    15 martie : Ţara Oaşului                                               

    29 martie : Ţara Lăpuşului                                            

    12 aprilie : Ţara Dornelor                                             

    7 iunie: Ţara Năsăudului                                               

    27 septembrie : Ţara Moţilor                                          

    11 octombrie : Ţara Haţegului                                                

    25 octombrie : Ţara Făgăraşului                                                       

    15 noiembrie: Ţara Almăjului

    1 Decembrie: Bucuroşi, prin toată ţara!

    1 Decembrie – Încheierea proiectului

    Orarul activităţilor: 18h00 – 20h00

    Descrierea activităţilor:

    •  Atelier “de meșteșugit”

    Atelier de confecționare de produse handmade tradiționale, specifice zonei respective

    •  “Cântec joc și voie bună

    Învățarea, de către participanți, a unor secvențe de dans tradițional.  Secvențe de prezentare de costume tradiționale, cântec și joc tradițional, susținute de către parteneri și invitați.

    • Prezentări și degustări de produse tradiționale specifice zonei respective, susținute de către partenerii proiectului.

    Însoţitorii pot participa la concursul „Votează „ţara” preferată!”. Citeşte regulamentul aici.

     Dacă vrei să vezi toate realizările ediţiei I a acestui proiect, te invităm să citești Raportul proiectului Bucuroși, prin România, ediția I, 2018.

  • Vrei sa participi la activitatile noastre?